1. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η υπηρεσία μεταφοράς με λεωφορείο είναι η πιο βολική υπηρεσία μεταφοράς επισκεπτών από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» προς την Κεντρική Εύβοια. Οι επιβάτες μπορούν να εκδίδουν εισιτήρια μόνο διαδικτυακά και αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής για κινητά. Ανακαλύψτε την Εύβοια για Android και IOS.

2. ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Το Evia Shuttle λειτουργεί από 01/06/2021 έως 30/10/2021.

3. ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Το κόστος εισιτηρίου απλής μετάβασης είναι 20€-25€. Πιο συγκεκριμένα:

  • Από Αμάρυνθο, Ερέτρια, Βασιλικό προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» ή το αντίθετο είναι 25€/επιβάτης
  • Από Χαλκίδα προς Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» ή το αντίθετο είναι 22€/επιβάτη
  • Από το Σχηματάρι, τα Οινόφυτα και το Σείριο στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» ή το αντίθετο είναι 20€/επιβάτη Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν (δωρεάν) μία αποσκευή (έως 23 κιλά) και μία χειραποσκευή 55x40x23 (έως 8 κιλά) ανά επιβάτη.

Για τυχόν επιπλέον αποσκευές, το κόστος είναι το παρακάτω:

  • Αποσκευές έως 23 κιλά είναι 5€/τεμάχιο
  • Οι αποσκευές έως 8 κιλά (55x40x23) είναι 3€/τεμάχιο

4. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ-ΣΤΑΣΕΙΣ

Το Evia Shuttle εκτελεί δρομολόγια 7 ημέρες την εβδομάδα, 3 φορές την ημέρα (με επιστροφή). Πιο συγκεκριμένα:

  • Από τον Αμάρανθο στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» 05:00-11:00-17:00
  • Από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» προς Αμάρυνθο 08:00-14:00-20:00 Στάση λεωφορείου Εύβοιας
  • Αμάρυνθος(Κεντρική Πλατεία) -Kymi Palace (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία-σύνδεση μέσω Κύμης) -Vallenti Hotel (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία-σύνδεση μέσω Κύμης) – Ξενοδοχείο Κύμα (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία) – Πανσιόν Posidonia (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία) – Πανσιόν Ακρογιάλι (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία – Ξενοδοχείο Άρτεμις (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία) -Στούντιο Ζαχαρούλα (Αμάρυνθος-Κεντρική Πλατεία)
  • Ερέτρια (Αρχαιολογικό Μουσείο) -Eretria Hotel & Spa Resort (Parking Eretria Hotel) -Avantis Suites Hotel (Parking Avantis Hotel) -Sun Rise Hotel (Parking Sun Rise Hotel) – Ξενοδοχείο Eviana (Parking Eviana Hotel)
  • Βασιλικό (Κεντρική οδός- Ταξί Σταθμός) -Philoxenia Hotel (Κεντρική οδός – Σταθμός Ταξί)
  • Χαλκίδα(ΟΛΝΕ) – Ξενοδοχείο Johns (Parking Johns Hotel) – Ξενοδοχείο Παλήρια (Parking Ξενοδοχείο Παλήρια) – Ξενοδοχείο Κεντρικόν (Ξενοδοχείο
  • Parking Κεντρικόν) – Ξενοδοχείο Χαρά (Parking Hara Hotel)Σχηματάρι (Παλιά Διόδια)
  • Οινόφυτα (Είσοδος πόλης στην Εθνική Οδό)
  • Sirio (Χώρος στάθμευσης)
  • Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος (Τερματικός Σταθμός Λεωφορείων)

Στο δρομολόγιο από την Αμάρυνθο προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», υπάρχουν οι παρακάτω χρονικές καθυστερήσεις αναχώρησης από την Αμάρυνθο:

  • Αμάρυνθος (Κεντρική Πλατεία) – (+0 λεπτά)
  • Ερέτρια (Αρχαιολογικό Μουσείο) – (+15 λεπτά)
  • Βασιλικό (Κεντρική οδός – Σταθμός ΤΑΧΙ) – (+30 λεπτά)
  • Χαλκίδα (ΟΛΝΕ) – (+45 λεπτά)
  • Σχηματάρι (Παλαιά Διόδια) – (+55 λεπτά)
  • Οινόφυτα (Είσοδος πόλης στην Εθνική Οδό) – (+60 λεπτά)
  • Sirio (Χώρος στάθμευσης) – (+70 λεπτά)
  • Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Τερματικός Σταθμός Λεωφορείων) – (+110 λεπτά)

Σημαντικές πληροφορίες: μόλις οι επιβάτες εκδώσουν τα εισιτήριά τους, λαμβάνουν έναν μοναδικό κωδικό στη διεύθυνση email τους. Εισαγωγή αυτού του κωδικού και της ημερομηνίας ταξιδιού στην εφαρμογή για κινητά.

Ανακαλύψτε το νησί της Εύβοιας (Show Bus Button) επωφελούνται για να ελέγξετε online τη θέση του λεωφορείου.

5. ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Λήψη (δωρεάν) εφαρμογής για κινητά Discover Evia Island. Από το κύριο μενού κάντε κλικ στην επιλογή Evia Shuttle και στη συνέχεια Evia Shuttle- Κάντε κράτηση Online.

Επιλέξτε Σημείο εκκίνησης (από), Προορισμός (προς), Αριθμός επιβατών, Ημερομηνία, Ώρα, (πιθανή) επιπλέον αποσκευή ή χειραποσκευή, Αριθμός κινητού τηλεφώνου, Διεύθυνση email, Όνομα, Επώνυμο, Στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

Το συνολικό κόστος υπολογίζεται και βάσει διαθεσιμότητας εκδίδονται εισιτήρια. Όλες οι σχετικές αποδείξεις και ένας μοναδικός κωδικός για την ηλεκτρονική παρακολούθηση της θέσης του λεωφορείου κατά την ημερομηνία ταξιδιού θα σταλούν στη διεύθυνση email των επιβατών.

6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ζητήματος ή για περισσότερες λεπτομέρειες οι επιβάτες καλούν στο +306984497010 και στο +302107625543 (στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα).

7. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται σε επιλεγμένη στάση λεωφορείου 10 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη άφιξη του λεωφορείου.
Λεωφορείο περιμένει τους επιβάτες στη στάση λεωφορείου στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»
Επίσης, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα αναφερόμενα ξενοδοχεία για να επιβιβαστούν/αποβιβαστούν στο λεωφορείο.

8. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Αναγνωρίζοντας ότι η ασφάλεια είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στις ηλεκτρονικές πληρωμές, η EveryPay έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να παρέχει τις πιο ασφαλείς υπηρεσίες. Το EveryPay είναι Ίδρυμα Πληρωμών με άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος και όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται στην EveryPay είναι εμπιστευτικές.

Από την αρχή έως το τέλος της διαδικτυακής συνεδρίας σας, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά σας στοιχεία κρυπτογραφούνται, χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit Secure Sockets Layer (SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης πληροφοριών μέχρι να φτάσει στον καθορισμένο παραλήπτη, ο οποίος μπορεί να τις αποκωδικοποιήσει χρησιμοποιώντας το κατάλληλο κλειδί.

Η πρόσβαση στα συστήματα EveryPay ελέγχεται από τείχη προστασίας, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες/επισκέπτες να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες υπηρεσίες, ενώ εμποδίζουν την πρόσβαση σε συστήματα EveryPay και βάσεις δεδομένων με εμπιστευτικές πληροφορίες.

Για μέγιστη προστασία δεδομένων και όπως απαιτείται από το πρότυπο PCI-DSS, το EveryPay χρησιμοποιεί συστήματα ανίχνευσης κακόβουλου λογισμικού τελευταίας τεχνολογίας (Ανίχνευση εισβολής και Προστασία άρνησης υπηρεσίας)

9. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο δίνει δικαίωμα σε ένα άτομο σε θέση στο λεωφορείο και δεν μπορεί να αλλάξει ή να τροποποιηθεί.
Η ημερομηνία και η ώρα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν μπορεί να αλλάξει από τροποποίηση.
Η ηλεκτρονική ακύρωση εισιτηρίου επιτρέπεται έως και 7 ημέρες πριν από το επιλεγμένο δρομολόγιο του λεωφορείου. Λάβετε υπόψη ότι η ακύρωση γίνεται κατόπιν αιτήματος με αποστολή email στη διεύθυνση ms.kolliastravel@gmai.com.
Απαιτείται κωδικός ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ημερομηνία και ώρα ταξιδιού, όνομα επιβάτη. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων απαιτούνται επίσης στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού (IBAN, όνομα δικαιούχου). Σε περίπτωση ακύρωσης του δρομολογίου λόγω ανωτέρας βίας ή ευθύνης του Evia Shuttle, οι επιβάτες λαμβάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 5 ημερών.

10. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Όλα τα προσωπικά στοιχεία του επιβάτη είναι κρυπτογραφημένα με ασφάλεια στον διακομιστή VPS με Στατική IP. Πέντε ημέρες μετά τη μεταφορά των επιβατών, όλα τα προσωπικά στοιχεία διαγράφονται.

11. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

  • VIP άνετα καθίσματα
  • Μεγάλος χώρος αποσκευών
  • Πολυτελής εσωτερικός χώρος
  • Δωρεάν ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο
  • Οθόνη καθίσματος
  • Παρακολούθηση λεωφορείου-Show Bus
  • Μίνι Μπαρ

12. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ

Μόλις οι επιβάτες εκδώσουν το εισιτήριό τους, λαμβάνουν ένα email με έναν μοναδικό κωδικό που παρακολουθεί τη θέση του λεωφορείου στο διαδίκτυο. Μόλις εισαγάγουν αυτόν τον κωδικό, την ημερομηνία ταξιδιού στην εφαρμογή για κινητά. Ανακαλύψτε την Εύβοια (Show Bus Button) μπορούν να ελέγξουν τη θέση του λεωφορείου στο διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο. Οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθούν το λεωφορείο μέχρι το τέλος της διαδρομής.

13. ΓΛΩΣΣΕΣ

Το Evia Shuttle διατίθεται σε 2 γλώσσες ελληνικά και αγγλικά